Góra

FAQ. Oleje i smary Polytron (tłumaczenie z oryginału)

Ile dodatku Polytron Metal Treatment Concentrate (MTC) powinienem dodać do mojego silnika?

W przypadku pojazdów o standardowej pojemności 5-litrowej skrzyni korbowej – przy wymianie oleju dodaj 16 uncji (1 butelkę 473 ml) Polytron MTC. Następnie napełnij  do zalecanej pojemności normalnie używanym olejem silnikowym.

W przypadku systemów o większej objętości (powyżej 5 litrów oleju) należy stosować Polytron MTC – 10% objętości butelki (47,3 ml) na każdy dodatkowy 1 litr oleju.

Jeśli zbliżasz się do wymiany oleju w silniku – możesz wlać 200 ml Polytron MTC do starego oleju. Przejedź około 1200 km. Po wymianie oleju i filtrów wlej MTC – 10% objętości butelki na każdy 1 litr oleju (lub pozostałą część z butelki 273 ml).

Jak często dodam MTC Polytron do mojego oleju?

Po początkowym zabiegu 16 uncji, dla uzyskania maksymalnych rezultatów, zaleca się dodanie 8 uncji (1/2 butelki 236 ml) Polytron MTC co 10 000 mil (ok. 16.000 km), lub co trzecią wymianę oleju (co najmniej). Polytron nie zaszkodzi Twojemu sprzętowi / silnikowi, jeśli aplikujesz częściej, powiedzmy, każda wymiana oleju.

Czy konieczna jest wymiana oleju tak często, jak w przypadku Polytron MTC?

Decyzja o zmianie oleju należy do ciebie i powinna ostatecznie wynikać ze starannych obserwacji. Polytron MTC radykalnie przedłuża żywotność oleju, jednak zalecamy, aby zawsze postępować zgodnie z wytycznymi dotyczącymi okresów między-obsługowych dostarczonymi przez producenta samochodu, ciężarówki lub sprzętu. Wymień olej i filtr zgodnie z zaleceniami. Jeśli chcesz przedłużyć okresy wymiany oleju, skorzystaj z przewodnika analizy zużytego oleju tutaj.

Dlaczego chciałbym umieścić Polytron w zupełnie nowym pojeździe?

Po prostu – aby nowy silnik w twoim samochodzie nie stał się starym silnikiem. Większość silników pojawia się podczas zimnego rozruchu, w pierwszych krytycznych momentach, zanim olej silnikowy całkowicie się rozprowadzi. W ciągu kilku godzin od wyłączenia silnika praktycznie nie ma oleju na częściach silnika z powodu siły ciężkości. Polytron Metal Treatment (MTC) przekształca powierzchnie warstwą cząsteczek oleju jonowego, co znacznie zmniejsza tarcie i zużycie. Zapewnione jest natychmiastowe smarowanie przy rozruchu.

Czy dodanie Polytron MTC spowoduje unieważnienie gwarancji na nowy samochód?

Nie. Polytron jest produktem w 100% ropopochodnym i nie zawiera żywic teflonowych ani PTFE, dwusiarczku molibdenu, ołowiu ani żadnych innych ciał stałych, które mogłyby spowodować poważne nagromadzenie się w silniku. Jest niewykrywalny po zmieszaniu z olejem silnikowym, którego regularnie używasz w samochodzie. Proszę postępować zgodnie z instrukcją obsługi dla specyfikacji, takich jak okres docierania, który zwykle wynosi 500-1000 mil. (ok. 800-1600 km).

Czy mogę używać Polytron w nowym samochodzie lub w odbudowanym silniku?

Tak. Im wcześniej silnik jest traktowany Polytronem, tym większa jest ogólna korzyść. W przeciwieństwie do większości dodatków do oleju i zabiegów silnikowych, Polytron nie koliduje z tolerancjami konstrukcyjnymi. Może być używany natychmiast po zalecanym przez producenta okresie docierania silnika (zwykle od 500 do 1000 mil, czyli ok. 800-1600 km). W celu uzyskania dokładnych specyfikacji należy skonsultować się z instrukcją obsługi lub przebudową silnika.

Jak szybko mogę oczekiwać wyników z produktów Polytron?

Dla większości samochodów wyniki są natychmiastowe . Często hałas silnika będzie znacznie cichszy po włączeniu silnika po pierwszym użyciu. W innych samochodach i sprzęcie może upłynąć kilkaset mil na godzinę lub kilka zabiegów gazowych, aby zauważyć jakąkolwiek dramatyczną zmianę spowodowaną gromadzeniem się gumy, lakieru i innych substancji stałych przed zastosowaniem produktów Polytron.

Czy produkty firmy Polytron są testowane przez głównych producentów samochodów?

Nie do naszej wiedzy. Nie jest w najlepszym interesie przemysłu motoryzacyjnego, aby silnik twojego samochodu trwał wiecznie bez załamania, co Polytron będzie skutecznie promować. W naprawach długoterminowych jest więcej pieniędzy.

Jakie testy przeprowadzono przy użyciu Polytron Metal Treatment (MTC)?

Przeprowadzono szereg testów.
Po pierwsze, Texaco poświadczyło, że Polytron jest całkowicie kompatybilny z olejami silnikowymi, w tym syntetycznymi. Grupa Sintef zakończyła kolejny test (Sintef jest największą technologiczną organizacją badawczą w Europie Północnej). Amerykańskie laboratorium badawcze przeprowadziło inne testy. Testy te porównywały Polytron z kilkoma wiodącymi olejami smarowymi pod względem redukcji tarcia, zużycia i temperatury. W każdym przypadku Polytron okazał się lepszy pod względem wydajności, w tym jednego z najcięższych testów – testu czterokulowego ciśnienia Seta-Shell.

Jak mogę wyjąć produkty PTFE lub teflonowe z mojego silnika? Czy Polytron będzie pracował w moim samochodzie po użyciu tych innych produktów?

Polytron nie tylko będzie pracował w Twoim silniku po użyciu produktów na bazie żywicy PTFE, ale usunie nagromadzenie, które te produkty tworzą i osadzają. Wiele „głównych marek” zawiera takie szkodliwe substancje chemiczne, jak składniki aktywne lub ich tajne działanie wewnętrzne. Polytron naprawdę zapewnia wydajność poprzez transformację metalicznej powierzchni i NIE jest to powłoka jak inne marki.

Czy mogę dodać Polytron MTC do mojej automatycznej transmisji?

Tak. Polytron MTC jest kompatybilny ze wszystkimi płynami do automatycznych skrzyń biegów. Regularny płyn przekładniowy nie jest olejem, ponieważ nie ma prawie żadnej smarowności. W rezultacie łożyska i inne ruchome części przekładni nie są dobrze smarowane podczas pracy. Polytron MTC jest specjalnie zaprojektowany, aby smarować i przedłużyć żywotność automatycznej skrzyni biegów. Wszystko, co hydrauliczne, skorzysta z zastosowania Polytron MTC.

Jakich rezultatów mogę się spodziewać po dodaniu Polytron MTC do mojej automatycznej transmisji?

Polytron MTC smaruje korpus zaworu w przekładni, co zapewnia płynniejszą zmianę biegów. Dzięki zmniejszonemu tarciu będziesz miał również mniej ciepła i zużycia, co wydłuża żywotność zarówno płynu przekładniowego, jak i przekładni.

Jakich rezultatów mogę się spodziewać po dodaniu Polytron MTC do mojej standardowej transmisji?

Wraz z łatwiejszą, płynniejszą zmianą biegów, Polytron MTC przedłuży żywotność łożysk i przekładni w standardowej skrzyni biegów.

„Wspomaganie kierownicy wykorzystuje układ hydrauliczny. Jaki wpływ będzie miał Polytron MTC na mechanizm sterujący?

Polytron MTC ponownie smaruje pompę i wszystkie inne ruchome części układu wspomagania kierownicy, zapewniając mniejsze zużycie, płynniejszą pracę i dłuższą żywotność układu wspomagania kierownicy.

Jaka jest główna zaleta dodania odżywki do benzyny / oleju napędowego Polytron?

Ponieważ rząd zażądał od firm paliwowych więcej siarki z oleju napędowego, zmniejszyły one jego smarowność. Kondycjoner benzyny / oleju napędowego Polytron zastępuje smarowność, ułatwiając rozruch i płynniej działając na silniki. Polytron rozkłada również napięcie powierzchniowe wody (z kondensacji) w oleju napędowym chroniącym wtryskiwacze, jeśli woda miała przejść przez filtry paliwa. Polytron smaruje również i chroni górne ścianki cylindra i pompę paliwową przed zużyciem.

Czy muszę korzystać z Polytron Metal Treatment z odżywką, aby uzyskać najlepsze wyniki?

Podczas gdy każdy produkt ma mierzalne wyniki stosowane indywidualnie, w przypadku ich wspólnego użytkowania zapewniają maksymalną wydajność i opłacalność.

Czy EPA przetestowała Polytron?

Nie. Jednak Polytron GDFC jest zarejestrowany przez EPA.

W jaki sposób używanie Polytron pomaga środowisku?

Polytron chroni zasoby naturalne, zmniejszając zużycie paliwa i oleju, a niezależnie certyfikowane testy pokazują, że POLYTRON znacząco redukuje szkodliwe emisje spalin. Często zastosowanie Polytron GDFC wraz z MTC pozwoli na przejście „testu smogu” przez zanieczyszczający samochód.

Czy powinienem obniżyć temperaturę mojego termostatu po dodaniu Polytronu do mojego silnika?

Tak. Jeśli zauważysz, że silnik pracuje cieplej niż zwykle, lub nawet regularnie się nagrzewaj, sprawdź termostat. Jeśli jest ustawiony w pobliżu 200 stopni, dobrze byłoby zainstalować taki, który jest ustawiony na około 180 stopni. Zmniejszenie temperatury termostatu o 15 do 20 stopni pozwala na jego wystarczające otwarcie. Należy pamiętać, że każda aplikacja jest inna i nasze zalecenia muszą być traktowane jako podstawowe wskazówki.

Czy jestem odpowiedzialny za jakiekolwiek problemy, które produkt może stworzyć w samochodzie klienta jako dystrybutor?

Dotyczy tylko dystrybutorów: Nie, pod warunkiem, że nie będziesz zgłaszać roszczeń wykraczających poza informacje zawarte w literaturze promocyjnej Polytron i na samej etykiecie produktu.

Produkty Polytron nie będą szkodzić sprzętowi klienta, jeśli zostaną zastosowane zgodnie z zaleceniami. Należy jednak pamiętać, że w RZADKICH PRZYPADKACH, moc czyszczenia produktów Polytron może powodować większe luki w elementach wewnętrznych silnika, takie jak pierścienie tłokowe / luz cylindra w silnikach z silnym zużyciem (zwykle ponad 250 000 mil / 40 000 km lub ekwiwalent godzin), w przeciwnym razie uszczelnione przez złoża węgla. NIE jest to spowodowane przez Polytron i wnioskujemy, że silnik wymagał przebudowy (remontu).

Czy dodatek Polytron MTC może anulować gwarancję producenta?

Absolutnie nie.Gwarancja obejmuje tylko materiały i robociznę używaną w gwarancji sprzętu i nie jest anulowana przez zastosowanie bardziej wydajnych rozwiązań smarowania.

Jaką ilość koncentratu dodatku Polytron MTC należy dodać do oleju silnikowego ?

Dodaj 473 ml dodatku olejowego Polytron MTC w objętości 4,73 l oleju.Ogólnie rzecz biorąc, większe objętości zalecane są w 10% całości.

Jakie są zalety stosowania dodatku do paliwa Polytron ?

Dodatek paliwowy Polytron pomaga w obróbce elementów układu paliwowego, gaźnika lub wtrysku, a także rozpuszcza na nich osady.Unikalna formuła czyści wtryskiwacze paliwa, tłoki i zawory.

Jak szybko mogę zobaczyć wyniki po użyciu Polytron MTC ?

W większości maszyn wyniki są natychmiastowe.Od przypadku do przypadku, ale wyniki mogą pojawić się po kilkuset lub kilku kilometrach silnika, w którym stosuje się powtórną obróbkę, ponieważ dodatek przenika i działa stopniowo na elementy silnika.

Czy czujnik tlenu, sonda lambda może zostać uszkodzony przy użyciu obróbki paliwa Polytron ?

Nie, formuła dodatków jest przeznaczona do użycia niezależnie od typu czujnika lub katalizatora.

Jak często silnik powinien być poddawany obróbce Polytron Metal Treatment?

Polytron Metal Treatment może być stosowany przy każdej wymianie oleju w stosunku 10% do pojemności skrzyni korbowej.

Ile powinienem umieścić w większym silniku?

Dla pierwszego zabiegu 10% jest wystarczające dla większości zastosowań. Na przykład. Na każdy 1 litr oleju (dowolnego typu) dodaj 100 ml. W przypadku drugiej aplikacji i późniejszych aplikacji zalecamy 5%.

Ile koncentratu paliwa powinienem umieścić w dużym zbiorniku?

Używaj 2 uncji Polytronu na każde 10 galonów (60 ml na każde 40 l) paliwa (benzyna lub olej napędowy). Na przykład. zbiornik o pojemności 100 galonów potrzebuje 20 uncji. Do wstępnego zabiegu użyj minimum 3 uncji (90 ml) na 10 galonów.

Czy mogę używać Polytronu w aplikacjach z 2 cyklami?

Tak, traktuj olej do silników dwusuwowych 10% za pomocą Polytron Metal Treatment. Traktuj paliwo w stężeniu 2 uncji (60 ml) koncentratu paliwa Polytron na każde 10 galonów (40 l) benzyny. Nie ma aplikacji, która potrzebuje więcej Polytron!

Czy Polytron wpłynie na wydajność mokrego sprzęgła?

Nie, Polytron Metal Treatment nie może i nie spowoduje poślizgu lub nieprawidłowego działania sprzęgła.

Czy potrzebuję Polytron w moim nowym pojeździe?

 Tak, absolutnie. Jeśli chcesz pomóc uniknąć niepotrzebnego zużycia. 90% zużycia silnika i uszkodzeń powstaje podczas rozruchu, gdy olej znajduje się w misce olejowej, niezależnie od tego, czy samochód jest nowy czy starszy. Polytron może pomóc w zapewnieniu ochrony podczas uruchamiania i może zapobiec niektórym z tych uszkodzeń.

Czy Polytron unieważni gwarancję mojego producenta?

Nie, absolutnie nie. Gwarancja faktycznie obejmuje jakość materiałów i wykonania, które zostały wprowadzone do montażu. Ochrona ruchomych części metalowych ochronną warstwą smarującą nie może unieważnić gwarancji.

Czy można stosować Polytron Metal Treatment z olejami syntetycznymi?

Tak, absolutnie, Polytron Metal Treatment jest kompatybilny z olejami syntetycznymi.

Czy można stosować Polytron Metal Treatment w silnikach Diesla?

Tak, w rzeczywistości silniki wysokoprężne mogą przynieść jeszcze większe korzyści niż silniki benzynowe. Zwykle gromadzi się więcej węglowodorów, a Polytron rzeczywiście pomoże zneutralizować niektóre kwaśne produkty uboczne spalania.

Czy można stosować Polytron Metal Treatment w silnikach Marine?

Tak, wszystkie zastosowania, w których wilgoć i nadmiar ciepła mogą być takimi problemami, mogą przynieść ogromne korzyści.

Czy Polytron Metal Treatment naprawi istniejące wcześniej problemy?

Nie, Polytron Metal Treatment ma na celu ochronę przed tarciem i wysoką temperaturą. Polytron Metal Treatment nie może być używany do naprawy części znajdujących się w miejscu awarii lub jakichkolwiek wcześniejszych problemów mechanicznych.

Czy po zainstalowaniu Polytron Metal Treatment nadal muszę zmieniać olej zgodnie ze specyfikacjami producenta?

Tak, Polytron nie zastępuje regularnej zaplanowanej konserwacji. Polytron może przedłużyć żywotność oleju, ale producent może unieważnić gwarancje, chyba że zachowane zostaną regularne harmonogramy usług.

W jaki sposób koncentrat paliwa Polytron może pomóc mojemu pojazdowi?

Nowe systemy paliwowe szybko gromadzą osady, często w ciągu kilku tysięcy mil. Koncentrat paliwa Polytron jest przeznaczony do oczyszczania całego układu paliwowego. Ta unikalna formuła oczyści wtryskiwacze paliwa, głowice cylindrów, wierzchołki tłoków i porty wlotowe.

Czy koncentrat Polytron będzie szkodliwy dla czujników tlenu w pojeździe?

Nie, formuła układu paliwowego Polytron jest kompatybilna ze wszystkimi czujnikami tlenu i katalizatorami. Produkt Polytron (GDFC) jako koncentrat do paliw posiada Certyfikat EPA (The Environmental Protection Agency) Agencji Ochrony Środowiska z siedzibą w Waszyngtonie.

Czy można stosować koncentrat paliwa Polytron w zastosowaniach morskich?

Tak, formuła systemu paliwowego Polytron może być stosowana w aplikacjach morskich. Pomoże to zapobiec gromadzeniu się wilgoci.

Czy można stosować koncentrat paliwa Polytron w silnikach wysokoprężnych?

Tak, jest specjalnie zaprojektowany do tego celu. Koncentrat poprawi strukturę spalania paliwa, pozwalając mu spalić się bardziej całkowicie, uwalniając więcej energii i mniej emisji węglowodorów. Zapewni także smarowanie i ochronę pompy paliwa i górnego końca silnika.

Czy mogę używać Polytron Metal Treatment w ręcznej transmisji?

W 6% zmieszany z olejem przekładniowym. Często powoduje to znacznie płynniejszą zmianę biegów i niższe temperatury pracy.

Czy obróbka metalu Polytron zatrzyma poślizg automatycznej skrzyni biegów?

Nie, Polytron został zaprojektowany, aby zapobiegać wyciekom uszczelnień, zwiększać wydajność płynu i chronić przed utlenianiem płynu. Polytron Metal Treatment nie usunie i nie będzie w stanie rozwiązać wcześniej istniejących problemów mechanicznych.

Czy Polytron może uszkodzić pieczęcie w moim silniku?

Nie, daleko od tego. Polytron może w pewnym stopniu odmłodzić uszczelnienia silnika. Nie naprawi jednak uszkodzonych uszczelek. Nie jest to detergent, ale ma właściwości detergentowe. Może usunąć osad, który został osadzony wokół uszczelek, umożliwiając ich ponowne osadzenie. Polytron nie może spowodować niepowodzenia pieczęci.

02-793 Warszawa – URSYNÓW Kontakt: Arkadiusz Warchoł tel: (48) 22 649 64 61, mobile: +48 601 91 20 20
warexexportimport@gmail.com, polytronpoland@gmail.com, www.polytronpoland.pl